Heiiheii. Hihii, vihdoinkin perjantai. Ööööh, koulu viikko kesti kolme päivää ja jo nyt olen vähän että öööh. Hmm. Asenteessa taitaa olla vähän vikaa mutta ehkä se korjaantuu edes vähäsen syksyn mittaan. Heti tuli läksyä joten eikun opiskelemaan. Historia, ööh, puhumme siis suomen itsenäistymisestä. Voi Lenin ja Itsenäisyys kun koko ajan menee jotain pikkasen ohi...

 

Jee! Äiti antoi mun luvan tilata MissMixiä. Jee, tosin, unohdin viedä tilauslapun postiin. Noh, huomannakin ehtii, onneksi. Tänään oli äitini kummitytön eli minun  serkku-pikkuserkkupuolikkaan syntymäpäivät. Oli ihan kivaa. Katsoimme kuvia mitä oli tullut heidän kamerallaan otettua papan juhlissa. Tälläisen kuvan ainakin poimin. Ihan hyvä kuva, kun vertaa siihen mitä kaikkea muuta musta otettiinkaan : D Että ei sen enenpää niistä. Pahus vaan että kone sekoaa eikä tätä kuvaa voinut oikein rajata... Kuva on siis meidän autotallista. Ei meillä sisällä noi omituista ole : D.1250275607_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Tänään oli koulussa Venäjää. Jee! Öööh, en siis mikään hikke ole kun olen vähän ulkona koko asiasta. Toivottavasti tulee edes kirjaimet opeteltua. : D kyllä varmaankin. Ryhmä on ainakin kivan pieni ja kaikki 8lk:t tunnen joten ei hätää : ).

Keräsin muuten kasvit tänään loppuun. tai siis olen kerännyt ne jo ajat sitten *köh* mutta yhden bonuksen vielä löysin. : D