Joops. Olin äsken siis kaupungille. Ihme ja kumma jaksoin raahautua enkä jäänyt yksin vaan dataan sisälle. Ei muuten nua bussi viistoistaset ( 15 ) ole yhtään kuumempia. Kuka käski siirtää ne paunun omistukseen?? Senkun tietäis, oikeesti. Ne on i-h-a-n älyttömiä. Kuumia ja outoja ja kamalia. Ehkä mun pappa on ainoa joka niistä pitää kun on pehmeät penkit ja mikäs siinä kun ilmaiseksi voi ajella. Minusta ei ole kyllä yhtään kivaa maksaa  tunkkaisesta bussimaksusta jossa hikoilee ihan älyttömästi.  Olisi nyt voitu vähän ajatella muitakin ihmisiä taas vaihteeksi. ehkei kaikki ole  vilukissoja kuten näköjään kaikki kuskit.

Niin siis munhan piti tulla postaamaan siitä, mitä ostin ja missä kaupoissa kävin.
Ekaksi menin vapaa-valintaan ( olin siis Koskikeskuksessa ) minun teki kovasti mieli ostaa jotain, mutta IHME JA KUMMA en löytänyt yhtään mitään. Minulla meni hermo joten lähdin seppälään ja bongasin aletangon ( ♥♥♥ ) Löysin sieltä kaksi toppia ja yhden sellaisen hmm silkki? kankaisen vihreän paidan. lisäksi ostin kolmet eri sukkahousut. Kukin 1€ kappale. ( halpaa ) ai niin, topit oli 2 €kappale ja paita 5 €. Lisäksi ostin Wed'n'Wildin ( en ees tiedä miten se kirjoitetaan... ) valkoisen kajaalin. Minun piti myös katsoa uimaasuja mutta unohdin... enkä enää kehdannut palata kauppaa. Kävin myös Gina Tricotissa mutta siellä ei ollut oikein mitään järkevää joten se kauppa jäi sinne. Halusin kuumeisesti ostaa jotain vapaavalinnasta joten marssin kauppaan takaisin. Tälläkertaa ( pitkän miettimisen jälkeen ) mukaan tarttui pinsetit ja kehäkukkavoidde ( ?? ei mitään hajua mitä se on... )   

Enkä muuten taaskaan voittanut unelmalaukkua ja enää yksi päivä jäljellä, mutta ei voi oikein mitään. elämä on kovaa.