Hihii. Ööh olen lievästi sanottuna  tunari.
Ensiksi aamulla en tajunnut koulussa kun kännykkä soi xD Olin että mikä ihme ääni. Toiseksi kännykkä alkoi soita venäjän tunnilla ja kolmanneksi se soi vielä uuestaan. Lopulta päätin irrottaa akun ja sim-kortin, ettei tapahtuisi enää mitään kamaluuksia. Onneksi älysin laittaneeni herätyksen väärin. Kotona sitten älysin kaverini kanssa, että kännykässä on vähän liikaa erilaisia asetuksia. Toivottavasti uskallan ottaa sen joskus kouluun mukaan : DD
NIin, sitten älysin jonkun aika älyvapaan jutun. Nimittäin sen, että kun lähetän viestiä, en voi suoraan vastata tyypille vaan minun pitää aina kirjoittaa sen tyypin numero "osoiteriville" uudestaan. Se ei ehkä ihan mennyt jakeluun mutta ehkä älyän sen kokonaan joskus. Toivotaan ainakin niin : D. 

Leivoin tänään pulllaaa ja kaverini ( kaisa :D ) leipoi meille teeleipiä. Mutta joo. Nyt en älykkäästi muistanut ottaa kuvaa, mutta jos kohta menen alas, niin kyllä siitä sellainenkin varmaan tulee myös, kai.

Pelkäsin tänään meidän ruotsin opettajaa. Ihan oikeesti. xD Tai siis en pelänny. SE oli niin huvittava kun se raivosi pojille että mun piti hihittää sisäistä naurua. Oikeasti, mulla ei ole oikeasti niitä nauruhermoja enää ollenkaan. Repesin joka asialle. Varsinkin kun luokkamme Niklas piirsi opettajastamme kuvan xD Se oli varsin kuvaava piirros. 
Englannin tunnilla oli aika öö tavallista. Joudutiin lukemaan kaikki mitä teimme kesälomalla. Se oli pelottavaa, no ainakin luin omani. Se oli aika pelottavaa. En pidä yleisölle lukemisesta!!