Toinen koulupäivä olikin jo sitten vähän kivempi. Englannin tunnilla kirjoitimme kesästä tai siis se tuli itseasiassa läksyksi.  Liikunta tunnilla ( tämä on jo ennätys 8D ) minulla meni liikunnanopettajaan hermo ehkä alle kolmessa minuutissa.  En vain voi kestää häntä, hänen juonitteluja ja epäreilua asennetta, hänen tapojaan tai ylipäätään koko ihmistä.

Historian tunnilla meinasin IHAN OIKEASTI nukahtaa. Minun piti pitää silmäluomia auki, että edes jotenkin näytin kiinnostuneelta. Onhan kasin arvosana tärkeä ysin arvosanan kanssa. Mieleen minulta ei sitten jäänyt muuta kuin että kiinasta haettiin jotain työntekijöitä helsinkiin O_o ??? 

Viimeisellä, eli bilsan tunnilla olikin jo ihan hauskaa. Menimme metsään keräämään kasveja ja opettaja sai ainakin koko luokan nauramaan yhdelle vitsille, mutta siitä teidän ei tarvitse tietää enenpää. Se tunti meni nopeasti, mutta yleensäkin se menee nopeasti koska opettaja on ehkä koko koulun paras, ainakin hänen juttunsa naurattavat minua. 

 

Iltasella heti läksyjen jälke... *köh* siis no anyway lähdin lenkille jonka tarkoituksena minun oli löytää puuttuvat kasvit ja harjoitella kuntotestiä. Olen surkea kuupperissa.  Ihan oikeasti. 100% mielummin juoksen vaikka 100 metriä nopeasti kuin kidutuksella 12 minuuttia. eronkin huomaa selvästi. Löysin siis kumminkin matkaltani xD puuttuvat kasvit joten nyt  voin olla iloinen. Illalla olin poimimassa vadelmia. Kun tulin sieltä pois puolikkaiden serkkujeni kanssa toinen heistä kaatuin ja *huoh* MINUN piti häntä lohduttaa ja sanoa ettei kukaan sentään kuollut. Onneksi kaikki oli ohi vain laastarilla ja rikkinäisillä housuilla.

 

Tässä tämän päivän selostus . D