Meerillä, ( joka siis on minulle.... miniserkku? en tiedä. He voivat sanoa minua isoksi serkuksi mutta minä en tiedä mitä minä olen heille... pelottavaa ) on siis tänään synttärit. Mietin koko eilisin mitä hänelle tekisin lahjaksi ja päädyin sitten tekemään marenkia. Olkoon sillä karkkilakko tai ei, annan nämä silti meerille. Tässä siis kuvia teoksistani.

meeri täyttää siis 11.v ( niin siis selvennystä tuohon edelliseen serkkuhommeliin ) emme ole siis serkkuja emmekä pikkuserkkuja. Älkää kuvitelko että olisin niin tyhmä etten tietäisi miten ne luokitellaan. Asia menee siis näin. Markus, minun SERKKUNI on meerin, siirin ja katrin isä. Joten minä ja markus olemme serkkuja. Ja minun LAPSENI olisivat pikkuserkkuja meerin, siirin ja katrin kanssa. Vaikeaa? kyllä se minusta on hullua. Olen siis niillä isoserkku. Se on serkun ja pikkuserkun välissä. En tiedä mitä minä olen heille. Kertokaa jos keksitte jotain : D


Tässä on juustokeksejä. Katri ihastui niihin ikihyviksi : D joten minun on nyt pakko vielä niitä viedä sitten katrillekkin.  En voi tietysti kieltää etteikö noi olisi hyviä. Ne on jumalaisen hyviä!! Ei vaan voi mitään. 

ja tässä jalkani kun odottelin kaupungilla äitiä : D